Установа з'яўляецца ўстановай дашкольнай адукацыі, якая рэалізуе адукацыйную праграму дашкольнай адукацыі, а таксама можа рэалізоўваць адукацыйную праграму спецыяльнай адукацыі на ўзроўні дашкольнай адукацыі, адукацыйную праграму дадатковай адукацыі дзяцей і моладзі па аднаму або некалькіх профілях з вывучэннем адукацыйных абласцей на базавым узроўні і ажыццяўляць аздараўленне выхаванцаў.
Прадмет дзейнасці Установы – навучанне і выхаванне дзяцей ранняга і дашкольнага ўзросту.
Мэты дзейнасці ўстановы: Фарміраванне грамадзянскасці і патрыятызму, інтэлектуальнае, духоўна–маральнае, творчае, фізічнае і прафесійнае развіццё асобы выхаванца, фарміраванне ў яго ведаў, уменняў навыкаў і кампетэнцый.
Задачы дзейнасці Установы:
- забеспячэнне дашкольнай адукацыі выхаванцаў у адпаведнасці з адукацыйнымі стандартамі дашкольнай адукацыі;
- стварэнне спецыяльных умоў для атрымання адукацыі выхаванцаў з асаблівасцямі псіхафізічнага развіцця і аказанне ім карэкцыйна–педагагічнай дапамогі;
- ахова жыцця і ўмацаванне фізічнага і псіхічнага здароўя выхаванцаў;
- забеспячэнне рознабаковага развіцця асобы выхаванца ў адпаведнасці з яго ўзроставымі і індывідуальнымі магчымасцямі, здольнасцямі і патрэбамі;
- фарміраванне ў выхаванцаў маральных нормаў, кампетэнцый, неабходных для набыцця сацыяльнага вопыту;
- падрыхтоўка да працягу адукацыі;
- аздараўленьне.
Тэрмін атрымання дашкольнай адукацыі вызначаецца законнымі прадстаўнікамі выхаванцаў і складае да пяці гадоў дзесяці месяцаў і можа быць павялічаны на адзін год па жаданні законных прадстаўнікоў выхаванцаў.
Асноўнай функцыяй установы ў парадку, прадугледжаным заканадаўствам Рэспублікі Беларусь, з'яўляецца стварэнне ўмоў для:
- навучання і выхавання, ранняй сацыялізацыі выхаванцаў;
- засваення зместу адукацыйнай праграмы дашкольнай адукацыі на даму для выхаванцаў, якія па медыцынскіх паказаннях пастаянна не могуць наведваць установу дашкольнай адукацыі;
- атрымання адукацыі выхаванцамі з асаблівасцямі псіхафізічнага развіцця і аказання ім карэкцыйна-педагагічнай дапамогі;
- фізічнага, сацыяльна-маральнага, асобаснага, пазнавальнага, маўленчага і эстэтычнага развіцця выхаванцаў;
- фарміравання ў выхаванцаў грамадзянскасці і нацыянальнай самасвядомасці, асноў патрыятызму, традыцыйных каштоўнасных установак;
- далучэння выхаванцаў да агульначалавечых каштоўнасцей і сучасных традыцый;
- развіцця ў выхаванцаў агульных і спецыяльных здольнасцяў да розных відах дзейнасці і творчасці;
- выяўлення і развіцця індывідуальных схільнасцей выхаванцаў і іх інтэлектуальна-творчага патэнцыялу;
- забеспячэння пераемнасці дашкольнай і I ступені агульнай сярэдняй адукацыі;
- арганізацыі харчавання і аказання медыцынскай дапамогі выхаванцам;
- забеспячэння сацыяльна–педагагічнай падтрымкі выхаванцаў і аказанне ім псіхалагічнай дапамогі.
у 2024/2025 навучальным годзе
Гадавая задача № 1. "Фарміраванне ў дзяцей дашкольнага ўзросту працоўных уменняў і элементарных уяўленняў аб працы дарослых, выхаванне цікавасці да прафесій і вынікаў працы ў працэсе арганізацыі і правядзення заняткаў і нерэгламентаванай дзейнасці»
Гадавая задача № 2. "Фарміраванне асноў мастацка-эстэтычнай і чытацкай пісьменнасці дзяцей дашкольнага ўзросту ў працэсе вывучэння мастацкіх твораў»