БОНЕЦКАЯ ВИКТОРИЯ ВАЛЕНТИНОВНА
педагог-психолог 2-й квалификационной категории
высшее педагогическое образование, специальность "Дошкольное образование. Практическая психология", квалификация "Педагог, педагог-психолог", стаж работы в должности 6 лет.
Время работы: 8.00-13.00 (понедельник-среда, пятница); 14.00-18.00 (четверг)
консультации: четверг (по договорённости)
контактный тел. 3-69-04
РЕСПУБЛИКАНСКИЙ ЦЕНТР ПСИХОЛОГИЧЕСКОЙ ПОМОЩИ +375-17-300-1006
Основной деятельностью которого является обеспечение оказания комплексной психологической помощи и социально-педагогической поддержки участников образовательного процесса в кризисных ситуациях. В Центре работает современный многостраничный интернет-сайт. Сайт содержит информацию о Центре, контакты специалистов, новости и анонсы проводимых мероприятий, а также отдельные блоки актуальной и доступно изложенной информации, полезной для законных представителей воспитанников и педагогических работников. На сайте создан чат, который дает возможность анонимного обращения за помощью или поддержкой в критической ситуации каждому ребёнку, его законным представителям и педагогическим работникам по всей территории Республики Беларусь. Для удобства пользователей создана мобильная версия сайта. По запросу учреждений образования педагоги-психологи Центра проводят профилактическую работу с воспитанниками, их законными представителями, педагогическими работниками учреждений образования.
Аказанне псіхалагічнай дапамогі выхаванцам установы
Мэтай дзейнасці педагога-псіхолага ўстановы дашкольнай адукацыі з'яўляецца садзейнічанне паўнавартаснаму развіццю асобы выхаванцаў, забеспячэнне іх паспяховай адаптацыі і сацыялізацыі, захаванне і ўмацаванне здароўя, папярэджанне адхіленняў у развіцці і паводзінах дзяцей.
разгарнуць » / « згарнуцьПсіхалагічнае суправаджэнне дзіцяці ўключае ў сябе:
- Назіранне ў перыяд адаптацыі да ўстановы дашкольнай адукацыі
- Псіхалагічная дыягностыка развіцця дзіцяці
- Удзел дзіцяці ў падгрупавых развіваюць занятках
- Індывідуальныя заняткі з дзіцем (пры неабходнасці, па запыце бацькоў)
- Кансультаванне бацькоў
- Псіхалагічная асвета (памяткі, стэндавая інфармацыя)
- Дыягностыка псіхалагічнай гатоўнасці да навучання ў школе
Педагог-псіхолаг:
- прадастаўляе інфармацыю аб выніках псіхалагічнага абследавання дзіцяці пры асабістым звароце бацькоў (законных прадстаўнікоў)
- не выдае асабістую інфармацыю, атрыманую ў працэсе індывідуальнай гутаркі з дзіцем і яго бацькамі
- распрацоўвае рэкамендацыі выхавальнікам групы для рэалізацыі індывідуальнай работы
Дадзеныя абследавання дзіцяці могуць быць выкарыстаны для напісання абагульненага заключэння пра асаблівасці развіцця дзяцей пэўнага ўзросту, у якім імя і прозвішча дзіцяці не згадваюцца (або згадваюцца ў скарочаным выглядзе – кадоўцы), а выкарыстоўваецца толькі абагульненыя колькасныя і працэнтныя паказчыкі.
Бацькі дзіцяці маюць права:
- звярнуцца да педагога-псіхолага па пытаннях, якія цікавяць
- адмовіцца ад псіхалагічнага суправаджэння дзіцяці (або асобных кампанентаў псіхалагічнага суправаджэння, звярнуўшыся да педагога-псіхолага)
разгарнуць » / « згарнуць